فروش انواع پنجره قوس دار UPVC در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
فروش انواع پنجره قوس دار UPVC در قم
سه شنبه 22 آذر 1401 ساعت 8:5 | بازدید : 38 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

فروش انواع پنجره قوس دار UPVC در قم

پنجره قوس دار یکی دیگر از انواع پنجره های دوجداره می باشد که دارای ظاهری بسیار جذاب می باشد. این پنجره ها به صورت انحنادار و نیم دایره ای می باشند و به ساختمان نمایی زیبا و سنتی می دهند. برای خم کردن پروفیل های پنجره دوجداره از روش خاصی استفاده می کنند. این روش ها مقداری مشکل بوده و به همین دلیل قیمت پنجره های قوس دار گرانتر از پنجره های ساده قم می باشد.

انواع قوس در پنجره Upvc قوس دار

همه پنجره‌های قوسی یک وجه مشترک دارند: در بالا قوس دارند و در پایین مربع یا مستطیل هستند. اما، طرح های مختلف ویژگی های متفاوتی را در خود جای می دهند. در این جا رایج ترین انواع قوس دار را به شما معرفی می کنیم:

  • پنجره دوجداره با قوس سینوسی
  • پنجره دوجداره با قوس مسجدی
  • پنجره دوجداره با قوس منظم (قوس با شعاع)
  • پنجره دوجداره با قوس نامنظم (قوس با شابلون)
  • و …

پنجره دوجداره قوس دار قم

کاربرد پنجره دوجداره قوس دار

عموماً از پنجره قوس دار برای نمای بیرونی پنجره راه پله ها که حالت دایره ای دارند یا پنجره تراس ها استفاده می شود. گاهی اوقات نیاز است تا از ورود مستقیم نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری شود؛ در این حالت توصیه می شود تا از پنجره های قوس دار برای تحقق این هدف استفاده شود.

مورد دوم در کاربرد پنجره قوس دار، اجرای سقف های گبندی شیشه ای برای لابی ساختمان ها و هتل ها یا کافی شاپ ها و رستوران هاست. پنجره های قوس دار را در ساختمان های اداری نیز به وفور دیده اید. به دلیل بالا بودن تعداد اتاق ها در ادارات و نیاز آن ها به پنجره، تعداد پنجره هایی که در نمای ساختمان قابل مشاهده است بسیار زیاد است. به همین دلیل تعداد پنجره هایی که باید در همه جای ساختمان تعبیه شود نیز بالاست.

اغلب برای زیبا سازی ظاهر نما ها به جهت وجود تعداد بالای پنجره، از پنجره های قوس دار استفاده می شود. از حالت قوس دار شیشه ها در درب بالکن ها، ورودی مراکز خرید، ورودی پاساژ ها و … نیز استفاده می شود. اگر دیوار ساختمان حالت منحنی داشته باشد، از پنجره قوس دار برای این دیوار استفاده می شود.

قیمت پنجره دوجداره قوس دار قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :